პროექტის სახელი: "დავით სარაჯიშვილი – მეცენატი და საზოგადო მოღვაწე“
პროექტის მიზანი:
1. დავით სარაჯიშვილის შესახებ ინფორმაციის მოპოვება და დამუშავება
2. ბლოგის შექმნა - ქართულ და ინგლისურ ენაზე
3. ექსკურსია მწერალთა სახლსა და სს "სარაჯიშვილი და ენისელში"
4. ფილმი ambioni.ge - ზე რჩეული ადამიანები – "დავით სარაჯიშვილი"
4. ფილმი ambioni.ge - ზე რჩეული ადამიანები – "დავით სარაჯიშვილი"
პროექტის მოკლე აღწერა:
· მოსწავლეები მოიპოვებენ,დაამუშავებენ და გააანალიზებენ ინფორმაციას დავით სარაჯიშვილის შესახებ
· ჩატარდება პროექტის პრეზენტაცია ლიცეუმში
· გამოკითხვის/ კვლევის ჩატარება ლიცეუმში
· გამოკითხვის/ კვლევის ჩატარება ლიცეუმში
· მოეწყობა ექსკურსია მწერალთა სახლსა და სს "სარაჯიშვილი და ენისელში"
მონაწილეთა ასაკი: 16-18წ.
ვადები/ხანგრძლივობა: 3 თვე
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:
ვადები/ხანგრძლივობა: 3 თვე
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:
· შეიქმნება პროექტის განმახორციელებელი ჯგუფი
· ჯგუფში განაწილდება ფუნქციები
· ინფორმაციის მოძიება
· ფოტოების გადაღება
· ბლოგის შექმნა
· სლაიდების შექმნა
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
· შეიქმნება ბლოგი და საპრეზენტაციო სლაიდები
· ჩატარდება პროექტის პრეზენტაცია სკოლაში
· ჩატარდება პროექტის პრეზენტაცია სკოლაში
სასარგებლო სხვებისათვის:
· სხვა სკოლის მოსწავლეებს ექნებათ საშუალება ასეთივე პროექტი განახორციელონ თავიანთ სკოლებში
სამუშაო ენა: ქართული
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ესგ შედეგები:
· ისტ - ის გამოყენება - ინფორმაციის მოძიება ,სლაიდების მომზადება
· ქართული ენა
ქართ. X. 3. აუდიტორიის წინაშე მოხსენებით
გამოსვლისას მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის ეფექტიანობის გასაძლიერე-ბელი ხერხების გამოყენება.
ქართ. X. 7. მოსწავლეს
შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
ქართ. X. 13. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო რეფერატის დაწერა ერთი ან რამდენიმე
წყაროს მიხედვით.
ქართ. XII. 1. მოსწავლეს
შეუძლია სასწავლო პროექტის წარმოდგენა აუდიტორიის
წინაშე.
ქართ. XII. 7.
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს კულტურული, სოციალური და ისტო-რიული ფასეულობების გავლენა
ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე.
ისტორია
ისტ.X.7. მოსწავლეს შეუძლია ისტორიული კვლევის დაგეგმვა და ჩატარება.
ისტ.XI.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი.
ისტ. XII. 2. მოსწავლეს შეუძლია ეკონომიკის განვითარებისათვის რესურსების მნიშვნელობის ანალიზი.
სამოქალაქო განათლება
მოქ.X.2. მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს ადამიანური ღირსების
არსი.
მოქ.X.3. მოსწავლეს
შეუძლია დააკავშიროს თავისუფალი პიროვნებისა
და აქტიური მოქალაქის თვისებები.
მოქ. X 8. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს
მდგრადი განვითარების შესაძლებლობების კვლევა.
მეწარმეობის საფუძვლები
მეწარმეობის საფუძვლები
არჩ.მეწ. X/XI/XII.5. მოსწავლეს შეუძლია დაასაბუთოს მეწარმეობის მნიშვნელობა საზოგადოების კეთილდღეობის გაუმჯობესებისთვის.
ქიმია
ქიმ.XI.5.მოსწავლეს შეუძლია ორგანული ნაერთების
დახასიათება, მათი მნიშვნელობის შესახებ
მსჯელობა.
კვლ.XI.3.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკაციო
საშუალების გამოყენებით.
ისტ
არჩ.კომპ.მეც.X/XI/XII.4.
მოსწავლეს შეუძლია გამოთვლილი
ინფორმაციის წარმოდგენა სხვადასხვა ციფრული ფორმატით, მისი მოწესრიგება, კომუნიკაცია,
დასმული ამოცანის გადაჭრის შემდეგ საბოლოო შედეგების დემონსტრირება.
უცხო ენა (ინგლისური ენა)
უცხ.ს.V.18. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი მოხსენების წარმოდგენა (პრეზენტაცია) მისთვის საინტერესო თემაზე
უცხ.ს.V.20. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადასაჭრელად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
უცხ.ს.V.11.მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს ესე/წერილი, რომელშიც გადმოსცემს საკუთარ შთაბეჭდილებებს, თვალსაზრისებს (მაგ., მოგზაურობის შთაბეჭდილებებს, გამოხმაურებას ნანახ სპექტაკლზე/ჩატარებულ ღონისძიებაზე და სხვა).
უცხ.ს.V.13.წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.V.22. მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის ცოდნის საგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება.
პროექტის ფასილიტატორი: ეკა მურუსიძე
გილოცავ ეკა... წარმატებებს გისურვებ!
ОтветитьУдалитьმადლობა თამარ
Удалить